Va prezentam masinile care ne-au pasionat cel mai mult si care vor fi motivele pentru mai mult de o invidie.

PORSCHE TAYCAN

Lumea masinilor electrice nu este noua, dar Porsche a intrat pe piata in urma cu cateva luni si a facut-o cu ceea ce ar putea fi considerat cea mai avansata masina din segment, Taycan .

Acest coupe cu patru usi ne arata o evolutie estetica cu linii foarte curate, faruri si cranii noi, desi cu aceiasi umeri largi si pozitie joasa pe care le gasim in masinile sale sport. Taycan este primul electric din lume care are o transmisie cu doua trepte (toate electriceau o singura viteza, care, in realitate, este un convertor care regleaza livrarea de putere catre motoarele electrice pentru a avea acceleratii treptate, in functie de unghiul acceleratiei); dar aici, motorul din spate are doua trepte: prima are o raza mai scurta, ceea ce il face ideal pentru viteze mari si acceleratii bruste, in timp ce a doua treapta are o raza mai lunga si este axata pe eficienta. Versiunea Turbo S ne pune in fata celui mai inalt nivel de sportivitate: 750 de cai putere, 774 lire-picior de cuplu, 2,8 secunde de la 0 la 100 km/h si 9,6 pentru a ajunge la 200 km/h.

Toate acestea datorita configuratiei sale cu doua motoare electrice (cate unul pe fiecare axa), care ii confera o forta brutala, asa cum am verificat la Porsche Experience Center, din Atlanta, unde pilotii de dezvoltare ai firmei ne-au aratat puterea acestei masini sport. „Tehnologia suspensiei, centrul de greutate scazut si rigiditatea structurii ne permit sa mergem atat de repede in colturi. Am fost la circuitul Nardo (Italia) si am facut 26 de porniri cu Launch Control si reactia a fost aceeasi (marca a asigurat ca intre testul 1 si 26 era mai putin de o secunda diferenta); ceea ce au facut inginerii este incredibil”, spune unul dintre piloti despre experienta.

In balanta de Am fost la circuitul Nardo (Italia) si am facut 26 de porniri cu Launch Control si reactia a fost aceeasi (marca a asigurat ca intre testul 1 si 26 era mai putin de o secunda diferenta); ceea ce au facut inginerii este incredibil”, spune unul dintre piloti despre experienta. In balanta de Am fost la circuitul Nardo (Italia) si am facut 26 de porniri cu Launch Control si reactia a fost aceeasi (marca a asigurat ca intre testul 1 si 26 era mai putin de o secunda diferenta); ceea ce au facut inginerii este incredibil”, spune unul dintre piloti despre experienta. In balanta demasina , merita mentionat noul Porsche 4D Chassis Control, un sistem care analizeaza si coordoneaza elementele sasiului in timp real pentru a elimina transferul greutatilor in curbe si pentru a imbunatati stabilitatea si controlul in acceleratiile liniare. Amortizoarele se adapteaza la modul de conducere si, de asemenea, la drum, pentru a-si varia rigiditatea in milisecunde.

Anvelopele de inalta performanta, cu rezistenta redusa la rulare sustin dinamism, la fel ca si un sistem de directie pe puntea spate, care deplaseaza anvelopele pe aceeasi parte cu anvelopele fata la viteze mari. Cei electrici tocmai s-au intalnit cu Porsche Taycan si stim ca marca stie intotdeauna sa depaseasca ceea ce credeam ca este o masina perfecta dandu-ne o lectie.

MAZDA 3 TURBO

Cu putin peste un deceniu in urma, Mazda a decis sa puna un turbocompresor pe motorul Mazda 3 si l-a transformat intr-una dintre cele mai spectaculoase hot hatch -uri ale momentului, care a combinat numele de familie Speed ​​cu unele modificari ale suspensiei si directiei. Pentru acest 2020, firma a decis sa puna la loc un motor supraalimentat pentru a ne aduce un hatchback incitant , care acum, pe langa faptul ca este super elegant, este si mult mai distractiv. Mazda 3 Turbo hatchback este o racheta terestra mica cu 227 de cai putere si 310 lire-picior de cuplu, ceea ce ne pune inaintea unei masini.cu acceleratie si reactii bune pe sosea, gestionate de o transmisie automata cu sase trepte si padele pe volan. Asa cum este deja o traditie la Mazda, interiorul arata ca cel mai bun din segment, cu un design si materiale care sunt la un alt nivel, cu suprafete netede si o combinatie de texturi care au dat modelelor sale o mare acceptare globala astazi.

RENAULT KOLEOS 2020

Prezenta acestui SUV este de netagaduit , un camion care se remarca imediat in peisajul urban prin liniile stilizate si frontul puternic care il fac una dintre cele mai atractive optiuni din segment. Dar pe o piata in care toate marcile din Mexic au o prezenta, firma a trebuit sa furnizeze Koleosde alte atribute, din acest motiv integreaza elemente precum o trapa panoramica electrocromica Open Sky, adica se poate inchide electronic cand soarele este foarte intens si devine mai deschis daca nu mai este atat de multa lumina solara; pe langa o programare de masaj pentru scaunul soferului. Exista un sistem multimedia care este controlat de pe un ecran tactil de 8,7 inchi, care acopera toata partea de mijloc a bordului, si un sistem de sunet Bose cu 12 difuzoare si amplificator extern pentru o experienta imbunatatita la bord, completata de aer. conditionarea a doua zone, un mix ideal care va face din fiecare zi o experienta unica.

CUPRA ATECA

Cu putin peste un an in urma, Cupra a decis sa se emancipeze de la SEAT si sa devina o firma care nu este doar mai incitanta, ci si mai eleganta si cu o carisma diferita, ceea ce este evident la Ateca ., un SUV sport care nu are egal. Aceasta versiune Cupra are un motor turbo de 2,0 litri de 300 de cai putere si are modificari ale suspensiei, directiei si adauga tractiunea integrala, ceea ce se traduce intr-un camion cu performante dinamice interesante. Datorita acestui set-up si tractiunii integrale, se poate circula cu o viteza foarte buna pe autostrada, in timp ce cand ajungem pe pista de curse este capabil sa tina pasul cu vehicule de dimensiunea lui Cupra Leon. In interior, gasim cel mai inalt lux al marcii: tablou de bord multimedia, ecran tactil pentru infotainment, ornamente in alcantara, volan sport din piele, trapa panoramica si un sistem de sunet Beats Audio care va fi insotitorul ideal pentru acele zile lungi pe drum. .

VW TAOS

Proaspat despachetat de la fabrica companiei germane din Puebla, Taosajunge luna aceasta pe piata mexicana, inaintea oriunde altundeva in lume, aratand un stil grozav cu o fata curata in care iluminarea cu LED nu este doar in faruri, ci este si integrata in partea centrala a gratarului. In interior, gasim o cabina foarte curata, cu un tablou de bord Digital Cockpit de inalta rezolutie, un ecran tactil pentru infotainment si sase difuzoare. Taos va dispune de noul motor turbo de 1,4 litri cu patru cilindri de 150 de cai putere, cuplat la o transmisie automata Tiptronic cu sase trepte care antreneaza puntea fata. Echipamentul sau de siguranta surprinde cu frane cu disc cu ABS, sase airbag-uri, controlul stabilitatii si integrarea in serie a Collision Warning Assistant si a sistemului de franare de urgenta. Da, Taos este marele pariu alVW sa creasca in regiune.

MERCEDES-BENZ GLA

Mercedes Benz pariaza pe a doua generatie a GLA si o face mare. In urma cu doar cateva saptamani, a doua aparitie a marcii cu acest model a sosit in Mexic si pe usa din fata: cu un design foarte atractiv, puternic, elegant si puternic, care este insotit de cel mai bun din tehnologia firmei germane. In acest moment, gasim o singura versiune: 200 Progressive, propulsat de un motor turbo de 1,3 litri cu patru cilindri care genereaza 163 de cai putere si 184 de lire-picior de cuplu, transportat pe puntea fata de o transmisie automata cu sapte trepte si dublu.ambreiaj.

Totusi, cabina este cea care ne duce in aceasta lume a luxului si a rafinamentului cu elemente precum ecranul dublu de inalta rezolutie (fiecare 10,25 inci) pentru bord si sistemul de infotainment, finisajele de inalta calitate si, in general,masinile sunt aceleasi indiferent de dimensiune. Sistemul multimedia MBUX permite asistentului vocal sa faca sarcinile pentru tine: sa mute temperatura aerului conditionat sau sa schimbe melodia.

Tapiteria din piele, calitatea ansamblurilor si soliditatea acestora, sistemul audio si spatiul din ambele randuri, cat si din portbagaj, completeaza una dintre cele mai bune propuneri care exista in acest segment, care se reflecta in manevrabilitate. , asa cum ar trebui sa fie intr-o masina premium, comportamentul in oras si autostrada este remarcabil. Cu o lungime de 4,41 metri, GLA este cel mai mic vehicul din gama marcii si, prin urmare, Mercedes-Benz il contureaza drept o masina de curse urbane care te poate duce oriunde; acest design compact este, de asemenea, un mare aliat.

Dupa ce am parcurs cativa kilometri in Mexico City, unde am gasit o suspensie care filtreaza perfect deteriorarea asfaltului si o izolare fonica remarcabila, a venit timpul sa mergem pe autostrada pentru a descoperi modalitatile in care firma l-a educat pe micul GLA. Mai departe, am schimbat comutatorul modurilor de conducere la Dynamic, care este locul in care electronicele se monteaza pentru a ne oferi cele mai bune performante si l-am lasat sa ne arate din ce a fost facut. Cutia cu dublu ambreiaj functioneaza atat de bine incat uitam de paletele de schimbare. pe langa faptul ca este un aliat foarte bun pentru a stoarce cuplul maxim din motor, ajutandu-ne sa depasim cu usurinta 150 km/h si sa recuperam ritmul dupa ce ne confruntam cu trafic. Echilibrul si stabilitatea camionului sunt remarcabile, ajutandu-ne sa avem un bun sentiment de securitate; franele sunt receptive, desi am fost nevoiti sa abuzam putin de ele; totul functioneaza conform asteptarilor intr-o masina din aceasta categorie si care da o noua dimensiune acestui SUV. A doua generatie a GLA este o mostra a ceea ce ar trebui sa fie un subcompact premium.

JAGUAR E-TYPE

Aceasta masina sport a luat tot ADN-ul versiunii sale legendare si a profitat de el pentru a deveni un coupe care a readus firma britanica in lumea de inalta performanta si este cireasa de pe tort renasterii lui Jaguar ., care a avut din nou una dintre cele mai interesante game de pe piata premium, cu sedanuri sport, SUV-uri de fabricatie si performante foarte bune, si acest cu doua locuri de moda veche, cu o capota fata uriasa care ascunde un V8 supraalimentat de 5.0L. care genereaza 575 de cai putere (exista si versiuni V6), in timp ce cabina mica este impinsa spre puntea spate, terminand cu un portbagaj mic, o silueta 100% clasica. Cautand o manevrabilitate mai dinamica si mai sigura, aceasta versiune incorporeaza un sistem de tractiune integrala care ne permite sa provocam curbele circuitului la o viteza foarte buna. Forma sa eleganta este insotita de un interior de prima clasa, care nu are doar ecrane multimedia pentru tabloul de bord si infotainment;

AUDI E-TRON

Ofensiva electrica a Audi este o realitate, iar e-tronul este modul in care casa Ingolstadt pariaza pe revolutia auto.Acesta este cel mai avansat Audi in tehnologie cu un grup motopropulsor 100% electric format din doua motoare (cate unul pe fiecare axa) si o baterie amplasata pe podeaua habitaclului, realizand astfel un centru de greutate scazut care se traduce printr-o manevrabilitate stabila, in ciuda dimensiunile acestuia. Aceste doua elice genereaza un total de 408 cai putere si 490 de lire-picior de cuplu, ceea ce ne pune in fata unui SUV cu reactii bune de acceleratie si excelenta tractiune integrala care ne permite sa provocam curbele drumului intr-un mod bun. Camerele sale laterale in loc de oglinzile retrovizoare atrag atentia, incorporand ecrane de inalta rezolutie intre parbriz si usi pentru a genera imaginea. Si 411 kilometri, cu fiecare reincarcare ca cireasa grozava de pe tort.

REINCARCARE VOLVO XC60

Firma suedeza este pe deplin recunoscuta in lumea automobilelor pentru progresele sale in materie de siguranta si pentru tot timpul si banii pe care ii investeste in ea pana la nivelul de a se asigura ca in acest deceniu nicio persoana nu va muri in urma unui accident in interiorul vehiculelor lor. Un angajament care face inconjurul lumii si care merita copiat in fiecare colt. Totusi, Volvo este si una dintre marcile cele mai concentrate pe vehicule electrice si, prin urmare, a adus in tara noastra varianta Plug-in Hybrid a succesului XC60. Acest crossover atractivIncorporeaza un sistem de tractiune integrala eAWD, care este alcatuit dintr-un motor pe benzina de 2,0 litri cu patru cilindri, turbocompresor, cu 318 cai putere pe puntea fata si unul electric de 87 CP pe puntea spate; in total obtinem 400 de cai putere si aproape 500 de lire-picior de cuplu, ceea ce se traduce intr-un camion foarte dinamic, cu o acceleratie incitanta.

Designul scandinav este in fiecare milimetru al acestui camion hibrid plug-in, cu detalii foarte curate, ciocanul lui Thor desenat pe farurile cu lumini LED de zi si o linie laterala care il fac cea mai dinamica si emotionanta propunere din gama SUV-urilor Volvo. Desi performanta motorului arata minunat, posibilitatea de a putea reincarca bateria la 100% la o statie de incarcare si de a profita astfel de cei peste 45 de kilometri pe care ii ofera in regim pur electric il fac o propunere foarte atractiva, intrucat nu este doar puternic si incitant, dar este si eficient si ecologic.

Pachetul de baterii, mai mic decat cel al unei masini 100% electrice, este amplasat pe tunelul central al vehiculului, adica complet la mijloc, asigurand cea mai buna distributie posibila a greutatii pentru un SUV, cu motorul pe benzina in fata, motorul electric in spate si bateria in centru. Acest lucru se traduce printr-o manevrabilitate foarte stabila si dinamica, dar mai presus de toate, foarte sigura, deoarece posibilitatea de a avea o miscare ciudata atunci cand conduceti intr-un ritm mai incitant pe sosea este minimizata. Rafinamentul cabinei o face, fara indoiala, una dintre cele mai bune din segment, cu tapiterie din piele, detalii din diverse materiale si, mai ales, o curatenie care te face sa te indragostesti; totul este atat de clar si simplu, incat cu greu va exista un control pe care sa nu-l gasim. Sistemul de sunet Harman Kardon Premium ofera o experienta sonora de neegalat, cu diverse setari acustice, una dintre ele setata, poate cea mai speciala, inspirata de Sala de Concerte Gothenburg care dezvaluie potentialul maxim al difuzoarelor sale, creand o atmosfera unica in interior. Evident, toate acestea fara a uita cele mai inalte standarde de siguranta si protectie, inclusiv sistemul de aer conditionat Clean Zone care purifica complet aerul care intra in cabina.

FORD EXPLORER

Cu acreditari grozave, a sasea generatie a acestui camion, care are astazi spatiu perfect pentru sapte pasageri si bagajele lor, a cautat sa fie cea mai buna din istoria sa si a reusit, incepand cu designul sau nou, mai drept si mai rationalizat, care il ajuta sa ia cu multa greutate si volum, aratand mai dinamic si mai elegant. La acestea se adauga un nou ecran multimedia de 8,0 inchi, sistemul audio premium B&O by Bang & Olufsen cu 12 difuzoare, tapiterie din piele, trapa panoramica si, pentru prima data, sistemul de divertisment poate fi folosit ca un hotspot .pentru a conecta pana la 10 dispozitive la internet prin sistemul FordPass Connect. Pentru cei care nu vor sa-si piarda spiritul sportiv pentru aceasta generatie, este lansata o versiune ST, care este propulsata de un motor V6 biturbo cu 400 de cai putere; In plus, incorporeaza detalii precum un tablou de bord digital de 12,3 inchi, un ecran multimedia de 10,1 inchi, detalii sportive si o manevrabilitate rar intalnita in acest segment.

HYUNDAI CRETE 2021

Noul Creta ne pune in fata unuia dintre produsele cu cea mai estetica propunere din segment: un SUV care grupeaza farurile principale in pozitia joasa si acorda o mai mare importanta LED-urilor de zi, realizand un efect modern si din ceea ce ne asteptam. de la o firma orientala. In versiunea cea mai echipata, exista un motor turbo de 1,4 litri cu patru cilindri care genereaza 138 de cai putere si 178 de lire-picior de cuplu, cuplat la o transmisie automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte. Am intalnit aceasta elice anul acesta cu Kia Seltos(varul primar al Cretei) si ne-a aratat marea sa elasticitate, putere si consum redus de combustibil. In plus, in interior gasim un ecran multimedia de 10,25 inchi cu Apple CarPlay si Android Auto, un selector pentru doua moduri de condus si trei moduri de tractiune, care ne permit sa avem un camion mai bine pregatit pentru ceea ce ne arunca drumul.

MITSUBISHI OUTLANDER

Camioanele japoneze au o reputatie impecabila pe piata mexicana, nu doar pentru durabilitatea lor; de asemenea, gestionarea inteligenta a spatiului, manevrarea si siguranta, le aveti pe un piedestal si OutlanderSe bucura de el de multi ani. Desi versiunile pe benzina se laudau deja cu o eficienta buna a consumului de combustibil, inca de anul trecut gama acestui SUV a fost completata de o versiune plug-in hybrid (PHEV) care ii permite sa circule cativa kilometri doar in modul electric sau, sa fie combinat pentru mai multa forta. in situatii precum trecerea sau inclinarea. In ciuda faptului ca este un model cu cativa ani, Mitsubishi s-a ocupat de a-l mentine la zi. Din acest motiv, avem echipamente precum portbagajul cu deschidere si inchidere electrica, faruri full LED, ecran multimedia de 8.0 inch, conexiuni USB in cele doua randuri din fata, programare Eco pentru motor si un sistem de camere la 360 de grade care ne ajuta sa intelegeti ce anume. ne inconjoara. Fara indoiala, un model de urmat.

BMW SERIA 5

Sedanul vedeta a lui BMW va reveni mai bine ca niciodata cu o actualizare care i-a accentuat virtutile cu un design ascutit si muschii puternici care au caracterizat intotdeauna aceasta mare masina sport germana deghizata in executiv. Noua Seria 5 integreaza un sistem mild-hybrid pentru motoarele cu patru si sase cilindri, care ajuta la furnizarea unui motor mai fiabil si a unor functii mai bune de economisire a combustibilului. De asemenea, adauga si actualizarea software de la distanta, prin intermediul conexiunii de date, astfel incat soferul sa aiba intotdeauna avansurile maxime in vehicul, integrarea Android Auto fara cabluri, harti de noua generatie, mai rapide si cu actualizari de trafic in timp real, un sistem de camere periferice, care inregistreaza pana la 40 de secunde din ultimele miscari ale masiniisi noul sistem multimedia BMW Operating System 7. Aici luxul si confortul sunt mai mult decat implinite.

LINCOLN AVIATOR GRAND TOURING

Cu exact 100 de ani in urma, Lincoln a facut primul sau automobil , un sedan numit Model L, care a cautat sa concureze cu Mercedes-Benz, Rolls-Royce si Packard ca marile sedanuri de lux ale zilei. Un secol mai tarziu, firma continua sa caute sa fie punctul de referinta suprem pentru masinile impunatoare americane si noul Aviator Grand Touring .este cea mai recenta arma a lor de pe aceasta piata. Primul SUV hibrid plug-in de la Lincoln nu numai ca se mandreste cu un design Art Deco rafinat, oferindu-i o eleganta de neegalat, dar este si cel mai puternic Lincoln din istorie, cu 494 de cai putere si 630 lb-picior de cuplu, extras din combinatia unui V6 3.0L. motor twinturbo si unul electric, ceea ce ne pune in fata unei game interesante de posibilitati, deoarece putem avea un camion foarte eficient si prietenos pentru zi de zi, chiar si cu 34 de kilometri in regim pur electric, sau un vehicul incitant atunci cand mergem pe un excursie. „Lincoln se angajeaza sa introduca electrificarea in noua sa gama de vehicule la nivel global. Lincoln Aviator Grand Touring este un exemplu perfect al acestui angajament si vom avea mai multe de impartasit in viitor.” a spus Rosangela Guerra, directorul Lincoln Mexico. Dar dincolo de motor, care este marea bijuterie a acestui lucrumasina, firma s-a ingrijorat ca fiecare pasager sa aiba o experienta unica, prin tapiteria scaunelor, reglajele, centrul multimedia, sistemul de sunet de inalta definitie Revel cu 14 difuzoare si chiar alertele sonore realizate de Orchestra Simfonica din Detroit. . Experienta vizuala este si ea remarcabila, cu un sistem de iluminat inteligent care, de indata ce detecteaza senzorul de aprindere din buzunarul nostru, prinde viata, generand modele de lumini in faruri si cranii pentru a ne intampina. Chiar si sigla uriasa a stelei de pe fata se lumineaza intr-un spectacol care te face sa-ti placa mai mult sa ajungi la vehicul. Detaliile logo-ului si, de asemenea, numele acestui camion sunt emailate intr-un ton albastru pentru a-l deosebi de modelele pur pe benzina, un ton preluat din cel folosit de brand in numele vehiculelor sale cu zeci de ani in urma; inca un semn din cap catre acel lux clasic pe care Lincoln l-a imprimat in gama sa.