Pablo Escobar a fost unul dintre cei mai puternici, periculosi si mai cautati traficanti de droguri din lume, iar cand era la apogeul puterii, avea o avere milionara de 30 de miliarde de dolari (echivalentul a 64 de miliarde de dolari in SUA). ) care l-a determinat sa fie pe lista celor mai bogati barbati din lume (in prezent considerat inca cel mai bogat criminal din istorie).

Cu banii lui, Escobar a cumparat multe proprietati (nepotul sau a spus chiar ca a gasit 18 milioane de dolari ascunsi in spatele unui zid intr-una dintre ele), o ferma uriasa, hipopotami si animale exotice, dar adevarata lui pasiune erau masinile si avea o colectie uriasa. de clasice si piese iconice si exclusiviste. A avut chiar o scurta „cariera” ca pilot de curse intr-un Porsche legendar .

Banii nu au fost o problema pentru Escobar , ba chiar se spune ca ar fi ars 2 milioane de dolari in numerar pentru a aprinde un foc pentru familia sa, asa ca a avut ocazia sa faca cumparaturi si sa stranga cateva piese impresionante. Nu toate masinile lui erau de lux, avea un Renault si o Toyota , dar printre colectia lui avea Porsche, Cadillac si alte clasice care sunt visul unui colectionar.

1972 Mercedes S600 Pullman

Aceasta masina „stretch” era un simbol al puterii si al luxului, si nu doar Escobar a folosit-o, se spune ca mai multi sefi de stat au avut una similara pentru a ajunge la numirile lor importante. Cel apartinand traficantului de droguri a fost distrus de rivalul Cartel Cali in timpul bombardamentului casei sale din Medellin in 1988, ceea ce a ramas a fost o carapace neagra si arsa care a fost trimisa la Hacienda Napoles, unde a fost expusa in semn ca el. nu pleca, sa fie invins.

1964 Porsche 356

Aceasta a fost piesa centrala si preferata colectiei, desi se spune ca se astepta la mai mult de la motor. Masina a fost vopsita in rosu aprins pentru a reprezenta puterea si statutul proprietarului sau si se spune ca Escobar obisnuia sa o conduca in mod regulat, dar totul s-a terminat intr-o tragedie, deoarece masina a fost avariata in timpul unei confruntari cu unul dintre dusmanii sai (in celebrul bombardarea Cali) si nu a putut fi reparata si se afla in prezent in Hacienda Napoles, ca parte a unui muzeu.

Mercedes 190SL Roadster

Se presupune ca Escobar avea un 300SL, dar expertii spun ca ramasitele masinii par sa fie dintr-un 190SL, care a fost o alta masina a lui Escobar care a fost avariata in timpul bombardamentului, care a afectat o mare parte din colectia sa si a lasat in urma mai multe modele clasice. resturi.

1928 Cadillac V8 Town Sedan

Aceasta masina a fost o modalitate de a aduce un omagiu mafiotului Al Capone , care detinea si o masina similara. Escobar a negat intotdeauna speculatiile ca ar fi cumparat aceeasi masina, desi a facut tot posibilul sa-i dea un aspect de mafiot din anii 1920 cu niste gauri de gloante, pe care le-ar fi impuscat singur in lateralul masinii pentru a o face sa para mai autentica.

1946 DeSoto

Aceasta marca din Statele Unite a fost o subdiviziune a Chrysler si a fost numita dupa exploratorul spaniol Hernando de Soto. Se spune ca Escobar avea versiunea Custom care era mai luxoasa, cu un motor V6 L-head 236.7 care genereaza 109 cai putere si un aspect clasic de masina americana si nu era tocmai o masina subtila, ca multe altele din colectie. Escobar.

Porsche 935V

Prima masina pe care Escobar a concurat a fost un Renault 4, dar in cele din urma a optat pentru ceva mai puternic si mai stralucitor. Dupa ce 935-ul a uimit la cursa de 24 de ore de la Le Mans din 1978, Escobar a decis sa cumpere acelasi model, cu un motor cu sase cilindri turbo de 3,0 litri care produce 560 de cai putere, cu care intentiona sa devina sofer profesionist si castigator.

1974 Porsche 911RSR

Escobar era un fanatic Porsche si asta l-a determinat sa cheltuiasca milioane de dolari pe un clasic 911 RSR, din care era disponibil doar un numar limitat (15 mai exact). Se spune ca Pablo a platit aproximativ 2,3 miliarde de dolari pentru a-l primi pe cel purtat de Emerson Fittipaldi la inaugurala Cursa Internationala a Campionilor (IROC). Masina a revenit in Statele Unite in 2021 si a fost vanduta la licitatie pentru 875.000 de dolari.