Ca proprietar de afacere, probabil ai auzit despre importanta strategiei de SEO atunci cand iti promovezi brandul online. Multi oameni nu stiu ca exista doua abordari SEO de luat in considerare.
Practica On-Page de crestere a pozitionarii site-ului tau in motoarele de cautare este cruciala pentru ca clientii sa te gaseasca. Cu toate acestea, luarea a catorva masuri pentru a-ti imbunatati pozitia brandului in motoarele de cautare off-page este la fel de importanta pentru dezvoltarea unei afaceri.
Metoda de optimizare SEO Off-Page include actiuni pe care le iei online in afara site-ului tau pentru a imbunatati pozitia in motoarele de cautare. In esenta, rezultatele acestor actiuni vor determina modul in care motoarele de cautare clasifica afacerea ta pe baza modului in care alte organizatii si antreprenori individuali percep brandul tau.
Are totul de-a face cu prezenta ta pe social media, construirea de linkuri si multe altele care nu sunt pe pagina. Astfel, SEO Off-Page ii spune Google sau motoarelor de cautare ce parere are publicul tau despre site-ul tau. In plus, adesea ne intalnim cu oameni care sustin ca optimizarea off-page se reduce doar la construirea de linkuri. Dar exista mai multe aspecte la aceasta. Are un control strategic asupra modurilor de a deveni celebru pe internet.
Din acest motiv, atunci cand vine vorba de SEO Off-Page, aspectul principal al strategiei tale ar trebui sa fie crearea de backlink-uri de inalta calitate. Acestea sunt un indicator puternic al calitatii continutului, cu cat sunt mai influente backlink-urile tale, cu atat mai inalte vor fi pozitiile tale in motoarele de cautare.
Importanta SEO Off-Page
Algoritmii motoarelor de cautare, componentele de clasare si strategiile se upgradeaza constant. In paralel, consensul general este ca credibilitatea, relevanta si autoritatea pe care SEO Off-Page eficient le poate oferi inca joaca un rol drastic in capacitatea respectivei pagini de a se clasifica.
Legaturile joaca un rol vital in pozitionarea site-ului tau in SERP-uri. Deci, avand linkuri (intra sau extra) pe site-ul tau poate creste foarte mult sansele tale de a te clasa pe prima pagina a Google.
Pentru a te asigura ca continutul tau este clasat, trebuie sa existe o vizibilitate mai mare a site-ului tau. Site-urile rar se clasifica sus din cauza lipsei SEO Off-Page. Asta se datoreaza lipsei construirii de linkuri, a retelelor de socializare, a videoclipurilor, a blogurilor, etc.
Pentru a ajuta oamenii sa-ti gaseasca site-ul, poti crea propriile tale backlink-uri si sa le plasezi pe paginile tale de social media, forumuri, bloguri sau orice alta platforma online activa. Daca alti proprietari de afaceri, marketeri sau creatori de continut care viziteaza site-ul tau il considera valoros, vor incepe automat sa-si construiasca propriile lor backlink-uri. Cu toate acestea, o strategie SEO Off-Page de succes merge adesea dincolo de simpla creare a backlink-urilor fiabile si relevante. In plus fata de colaborarea cu alte platforme de incredere si legarea site-ului tau de ele, poti lua si alte masuri.
Crearea unui logo de companie recunoscut si lasarea acestuia pe postarile din blog sau referirea la el atunci cand raspunzi la intrebari pe forumuri este o miscare excelenta. Nu numai ca vei obtine o multime de trafic, dar ii va fi mai usor oamenilor sa-ti aminteasca brandul si sa iti faca referire catre altii. Daca te ingrijorezi ca crearea unui logo este complicata sau costisitoare, nu este. Poti crea cu usurinta un logo de inalta calitate gratuit.
Beneficiile SEO Off-Page
O strategie buna de SEO Off-Page poate aduce avantaje afacerii tale in cateva moduri:
Clasamente mai inalte in motoarele de cautare: Prin utilizarea cuvintelor cheie relevante si tintite cu atentie, motoarele de cautare vor pozitiona brandul tau mai sus in clasamentele lor. Acest lucru inseamna ca cu cat mai multi potentiali clienti il vad, cu atat mai multi clienti vor fi interesati de brandul tau. Afacerea ta va primi mai mult trafic, ceea ce va duce in cele din urma la o rata mai mare de conversie.
Refilieri multiple de domeniu: Atunci cand clasifica anunturile si afacerile, motoarele de cautare iau in considerare si numarul de domenii de referinta pe care site-ul le primeste. Cu cat acest numar este mai mare, cu atat brandul tau este mai incredere, ceea ce ajuta si la generarea mai multului trafic pe termen lung. Mai mult decat atat, traficul nu va veni doar de la persoanele care viziteaza site-ul tau online, ci si de la utilizatori care l-au intalnit pe alte site-uri si platforme.
Expunere imbunatatita a site-ului web: Cu cat poti ajunge la mai multa lume in afara paginii tale, cu atat poti atrage mai multi dintre acestia pe site-ul tau. Atunci cand acest lucru se intampla, clasamentul site-ului tau va incepe sa creasca. Vei primi mai multi vizitatori, pe care ii poti converti in clienti platitori. Acest lucru are un efect pozitiv asupra afacerii tale, atat prin cresterea nivelurilor de expunere, cat si prin largirea audientei tinta si a veniturilor din vanzari.
Dupa cum poti vedea, SEO off-page este un factor semnificativ in clasarea cuvintelor cheie competitive pentru brandul tau. Nu numai ca il face un element esential al oricarei strategii de marketing online, ajungand la mai multi clienti, dar te ajuta si sa construiesti autoritatea site-ului tau si sa il conectezi cu alte afaceri.
Daca vrei ca afacerea ta sa apara in partea de sus a rezultatelor motoarelor de cautare, ar trebui sa incepi acum sa folosesti cuvinte cheie tintite si in afara site-ului tau. Impreuna cu o strategie mai buna pe pagina, aceasta va fi o cale garantata catre succes.