Deși nu multă lume știe, Continental are divizii specializate în producerea de tehnologii complicate, electronică și diverse componente auto. Stimulați probabil de faptul că au fost principalii furnizori pentru modelul Renault Fluence ZE, cei de la Continental au construit un prototip bazat pe modelul Megane, care este alimentat exclusiv cu energie electrică. Prototipul a fost realizat chiar pe baza unui Megane 1.6 benzină, căruia i-au fost îndepărtate motorul, rezervorul, cutia de viteze și toate componentele care susțineau grupul motopropulsor. În locul acestora au fost montate un motor electric de 70 kW, similar cu cel de pe Fluence ZE, o baterie Li-Ion, de 18 kWh (amplasată în locul rezervorului, având o greutate de 154 kg, un sistem de răcire și un dispozitiv anti-incendiu. Încărcarea la priză se face în 2 ore și 30 de minute, iar autonomia este de 150 km. Evident, anvelopele sunt Continental, cu un profil economic, care limitează rezistența la înaintare. Cuplul de 226 Nm ai motorului, disponibili permanent, de la pornire, asigură o accelerație de 11,9 secunde.
Prototipul este unul mai degrabă demonstrativ, nefiind oferite informații despre posibilitatea de producere în serie. În schimb, toate componentele sunt produse deja în serie pentru alte automobile, sub contract, iar Continental a dorit să ofere o imagine de ansamblu a întregii game de componente, fabricate într-un singur loc.
Cel mai important ni se pare însă faptul că transformarea unui vehicul alimentat cu benzină într-unul electric este mai ușoară decât pare. Nu au fost comunicate totuși prețurile componentelor.