Indienii de la DC Design, specializaţi în creaţii auto, au decis să îşi îndrepte atenţia către un model extrem de familiar pieţei hinduse. Este vorba despre Dacia Duster, SUV-ul românesc, vândut pe piaţa indiană sub logo-ul Renault. DC Design şi-a dorit o nouă înfăţişare pentru Duster, motiv pentru care a insuflat SUV-ului un aer futurist.

Pentru a pregăti publicul de lansarea oficială, specialiştii au publicat şi un teaser oficial, care trădează aspectul frontal. Liniile destul de perimate ale SUV-ului care face carieră deja de aproape trei ani au fost abandonate, doar proporţiile şi aripile laterale amintind de deisgnul iniţial. Spoilerul a fost complet modificat, locul blocurilor optice a fost luat de câteva LED-uri extrem de discrete, iar proiectoarele dublate au primit un cadran cromat. Şi grila a fost abandonată, fiind înlocuită cu una minimalistă.

Liniile conceptului, al cărui nume este, momentan, necunoscut, amintesc de conceptul Renault DCross, expus anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Sao Paolo, Brazilia. Informaţiile puse la dispoziţie de designerul indian sunt puţine, însă acesta a promis că un comunicat oficial va fi publicat în curând.

Duster se pregăteşte de un facelift complet, necesar pentru un model aflat la jumătatea carierei. Revizuirile vor debuta în toamna acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.