Pentru a concura eficient in lumea profesionala si de afaceri, calitatile tale feminine sunt un instrument decisiv, dar este si important sa-ti scoti „latura masculina” fara a neglija esenta de a fi femeie. Invata sa profiti si sa schimbi rolurile, pentru ca esti pe cale sa fii marele sef.

1. Nu le anuntati imediat intentiile voastre:Pastreaza cea mai buna bucata de tort pentru atunci cand toata lumea o cauta. Daca sunt proiecte mari pe drum, fa-ti treaba cat mai atent posibil: fa-ti munca de pregatire in liniste, in timp ce toti ceilalti se lupta sa vina cu idei si sa iasa in evidenta, ceea ce iti va oferi, de asemenea, o multime de idei noi si timp pentru a le perfectiona. . Ajunge la mare moment cand toata lumea este prea ocupata pentru a te observa sau a te observa.

2. Stabiliti-va marca:Atat personal, cat si produsul/munca pe care o faceti. Originalitatea ii motiveaza pe superiorii tai sa aiba incredere in tine pentru deciziile importante si sa conteze pe tine pentru lucruri marete. Oricare ar fi sarcina ta, trebuie sa te remarci pentru ceva deosebit, o calitate pe care o ai si care contribuie la dezvoltarea organizatiei tale si pe care, pana la urma, o poti face chiar si cu ochii inchisi. Desigur: nu vorbi despre planurile tale pana nu te simti sigur ca le poti duce la indeplinire.

3. „Este complicat? Lasa-l pe mine”: In principiu si in timp ce te adaptezi la compania ta, poate presupune mai mult timp si cheltuiala mai mare de energie, dar cand te concentrezi pe functii pe care putini le pot face, vei avea mai putina opozitie decat pentru acele activitati pe care toata lumea le raveste si care sunt mai profitabile. Daca intri pe „piata” intr-un segment respins, vei face noi pariuri si vei prelua treptat munca si, in sfarsit, o pozitie care poate nici macar nu se creeaza. Deciziile tale vor fi cele care vor prevala.´

4. Nu tot meritul este al tau: nu vrei intotdeauna sa ai realizarile ca medalii pe care toata lumea ar trebui sa le vada atarnand pe pieptul tau. Chiar daca crezi ca meriti (ceea ce stim ca faci), lasa-ti colegii, echipa de lucru si chiar si seful tau, ori de cate ori este posibil. Nu fi superstarul pe care nimeni nu si-l doreste, factorizeaza-i sa-ti faca viata imposibila si incearca sa te scufunde inainte de a-i depasi.

5. Incurajati admiratia, respectul si prietenia:Nimeni nu-si doreste un sef care sa creada ca este ticalosul filmului, iar daca scopul tau este sa urci o treapta si sa fii in varful piramidei, intotdeauna este bine sa-ti faci cativa prieteni sau sa nu castigi. ura si invidia inutile… La urma urmei, ei sunt cei care te vor ajuta in misiunea ta de a creste in cadrul organizatiei tale si nu vei dori sa fii injunghiat mai tarziu ca urmare a maltratarii tale, pentru ca crede-ne, ei pot sa o faca si sa-l „ratoarne” pe dictatorul tau. au devenit.. O echipa este mai recunoscatoare unui coleg/sef care este tratat bine, este corect, de incredere, permisiv si prietenos.

6. Fundatura: Exista situatii frecvente in care nu vei sti cum sa actionezi sau ce sa faci pentru a nu face un pas fals si a distruge toata imaginea buna pe care ti-ai construit-o. A face? Poti sa fugi diplomatic sau sa lupti pana la moarte. Aveti intotdeauna o solutie la acel atac pe care il primiti, nu un mecanism de aparare pentru a arata bine. Solutiile, nu conflictele, ar trebui sa fie motto-ul tau. Tine-ti capul in jos daca greseala a fost a ta, dar nu inainte de a propune modalitati viabile de a remedia lucrurile. Daca treaba este de mari provocari, este timpul sa fii Wonder Woman si sa salvezi pamantul. O eroina primeste intotdeauna recompense grozave.