In 2010, M5 Hurricane RR dezvoltat de specialiştii G-Power a devenit cel mai rapid rapid sedan din lume, după ce a atins viteza de 372 km/h, bătând modelul anterior „RS”. Iar, acum, pentru a celebra producerea a o sută de astfel de bolizi, tunerul german a mai băgat câţiva cai putere sub capota „uraganului” şi un „s” (de la sport, probabil) în coada acronimului, propunând Hurricane RRs.

Ediţia aniversară G-Power M5 Hurricane RRs dispune de 830 CP, faţă de cei 800 ai „RR”-ului, ce se ating între 7.500 şi 8.500 rpm. Cuplul de 800 Nm şi performanţele sunt însă aceleaşi: 0-100 km/h în 4.3 secunde şi 0-200 km/h în 9.1 secunde. Ceea ce înseamnă că „armăsarii” în plus, obţinuţi prin implementarea unui sistem Alpha-N de management al motorului V10 bi-turbo, au mai mult un rol de marketing şi imagine. Recordul mondial rămâne, însă.

„Lupta” specialiştilor G-Power pentru supremaţie în lumea sedan-urilor a început după recordul înregistrat de Mercedes Brabus Rocket, un „altfel” de CLS V12 bi-turbo care a atins 362.4 km/h. Răspunsul acestora a fost M5 Hurricane RS (750 CP), dezvoltat pe baza BMW M5 E60, cu ajutorul a două turbine ASA, care a urcat până la 367.6 km/h. Dar nu le-a fost de ajuns. Inginerii G-Power au mai urcat puţin presiunea de supraalimentare, obţinând 800 CP şi recordul de 372 km/h pentru Hurricane RR.

Supremaţia „uraganului”, care costă peste 250.000 de euro, ar putea fi pusă în pericol anul viitor, de Bugatti 16C Galibier, care are sub capotă acelaşi „monstru” de 8.0 litri, cu 16 cilindri, ca şi supercarul Bugatti Veyron, dar supraalimentat cu compresor şi nu cu turbină.