Hyundai va dezvălui în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, programat să îşi deschidă porţile în luna septembrie, cea de-a doua generaţie a modelului i10. Reprezentantul coreenilor în segmentul mini este cu 80 de mm mai lung, 65 de mm mai lat şi 50 de mm mai jos decât predecesorul său. De asemenea, şi ampatamentul a crescut cu 5 mm, garantând spaţiu interior şi un portbagaj cu cele mai bune valori din segment, adică 252 de litri.

Dezvoltat şi chiar desenat în Europa, noul i10 îşi propune să contribuie la eforturile Hyundai de a face din gama sa una complet europeană. Designul se aliniază filosofiei sculpturale a branduui asiatic, împrumutând linii de la fratele mai mare i20 şi mizând pe detalii contemporane cum ar fi luminile LED diurne, încorporate în spoilerul anterior.

Despre gama de motorizări nu există foarte multe informaţii, însă am putea vedea trei motorizări cu trei cilindri şi capacitatea de un litru, precum şi o unitate cu patru cilindri şi capacitatea de 1.25 litri. Indiferent de motorizare, Hyundai promite un comportament rafinat şi o izolare bună a habitaclului similară celei din segmentul superior al maşinilor mici.

Noul i10 va beneficia de control electronic al stabilităţii, de airbaguri frontale, laterale şi cortină, precum şi de o listă întreagă de echipamente ce vor încerca să sporească confortul. Este vorba despre climatizare automată, pilot automat, limitator de viteză şi chiar volan încălzit.

Noul Hyundai i10 va intra în producţie după debutul său la Frankfurt. De naşterea acestuia se va ocupa uzina Hyundai din Izmit, acolo unde se asamblează în prezent şi i20. Odată cu introducerea lui i10, capacitatea va creşte până la 200.000 de unităţi pe an şi 90% din gama constructorului asiatic va fi produsă în zona Europei.