Peugeot va înlocui actualul model de clasă mini 107 anul viitor, informaţie confirmată de şeful companiei, Maxime Picat. Viitorul 107 va fi repoziţionat ca un model de life-style, cu aspiraţii semi-premium, filozofie adoptată cu succes şi de rivalul Opel Adam.
Potrivit lui Picat, primul pas va fi oferirea unei game mult mai largi de opţiuni de personalizare interioară şi exterioară, în timp ce saltul calitativ va fi şi el unul extrem de important, finisarea interiorului urmând să fie mult peste ceea ce oferă în prezent 107.
Colaborarea cu Toyota va continua, modelele înrudite urmând să fie produse, în continuare, în uzina comună din Slovacia. Astfel, joint-venture-ul dintre grupul francez PSA şi gigantul nipon va da din nou naştere unei game de tripleţi care vor folosi aceeaşi platformă tehnică şi aceleaşi motorizări.
Designul noilor 107, Aygo şi C1 va fi, însă, complet diferit. „Nu vedem niciun motiv pentru a opri colaborarea, dar vrem să avem o diferenţiere mult mai clară în materie de design şi personalizare.”, a declarat Picat, citat de What Car.
Noul 107 va aborda un stil mult mai sportiv, inspirat de noua linie de design promovată de 208, oferind, în acelaşi timp, un habitaclu mai spaţios şi un portbagaj mai încăpător. Ca şi până acum, vor fi disponibile versiuni cu trei şi cinci uşi.
Sub capota micului Leu se va ascunde o variantă revizuită a aceluiaşi tri-cilindru pe benzină Toyota de 1 litru, update-ul urmând să aducă mai multă putere şi un consum mai mic de carburant. O versiune diesel nu va exista.