Producătorul de automobile sport Porsche a anunțat menținerea tendinței de creștere și pe primul trimestru al acestui an, cu un plus de 21,2% comparativ cu anul anterior, în luna martie. Totalul livrărilor se ridică la 12.094 unități în luna a treia a anului, respectiv, 30.553 automobile pe parcursul perioadei ianuarie – martie.. Comunicatul anunță că noua generație 911 Carrera Cabriolet s-a numărat printre vedetele acestei perioade.
Livrările în martie au arătat valoarea poziției noastre globale: Porsche este capabilă să răspundă situațiilor de marketing în toate regiunile și să profite de potențialul de creștere.” A declarat Bernhard Maier, membru al Consiliului de Administrație al Porsche AG. Compania germană mizează în continuare pe lansările familiei Boxster, descrisă de Maier drept „aprinderea următoarei etape de artificii de modele”.
În luna martie, piețele cele mai importante au fost, ca de obicei, China, cu 2.572 livrări, cu o creștere de 63,3% și Europa, cu 5.214 unități, cu un plus de 29,7%. În țara de origine, Germania, au fost vîndute 1632 automobile.
Singura piață cu probleme a fost SUA, unde introducerea modelelor noi a tras în jos vânzările pe martie (-4,9%), creșterea pe întreg trimestrul limitându-se la 2,2%.
Cel mai vândut model Porsche la nivel global a fost, și în martie, Cayenne, cu 5.888 exemplare livrate proprietarilor, mai mulîi cu 34,2% față de martie 2011.
PORSCHE AG
livrări
Martie
Ian. – Martie
2012
2011
%
2012
2011
%
Global
12,094
9,977
21.2
30,553
26,562
15.0
Europa
5,214
4,021
29.7
11,105
9,433
17.7
Germania
1,632
1,413
15.5
3,870
3,479
11.2
America
2,850
3,057
-6.8
8,336
8,187
1.8
SUA
2,460
2,588
-4.9
7,159
7,007
2.2
Asia-Pacific
4,030
2,899
39.0
11,112
8,942
24.3
China
2,572
1,575
63.3
7,121
5,148
38.3