Producătorul de automobile sport Porsche a anunțat menținerea tendinței de creștere și pe primul trimestru al acestui an, cu un plus de 21,2% comparativ cu anul anterior, în luna martie. Totalul livrărilor se ridică la 12.094 unități în luna a treia a anului, respectiv, 30.553 automobile pe parcursul perioadei ianuarie – martie.. Comunicatul anunță că noua generație 911 Carrera Cabriolet s-a numărat printre vedetele acestei perioade.

Livrările în martie au arătat valoarea poziției noastre globale: Porsche este capabilă să răspundă situațiilor de marketing în toate regiunile și să profite de potențialul de creștere.” A declarat Bernhard Maier, membru al Consiliului de Administrație al Porsche AG. Compania germană mizează în continuare pe lansările familiei Boxster, descrisă de Maier drept „aprinderea următoarei etape de artificii de modele”.

În luna martie, piețele cele mai importante au fost, ca de obicei, China, cu 2.572 livrări, cu o creștere de 63,3% și Europa, cu 5.214 unități, cu un plus de 29,7%. În țara de origine, Germania, au fost vîndute 1632 automobile.

Singura piață cu probleme a fost SUA, unde introducerea modelelor noi a tras în jos vânzările pe martie (-4,9%), creșterea pe întreg trimestrul limitându-se la 2,2%.

Cel mai vândut model Porsche la nivel global a fost, și în martie, Cayenne, cu 5.888 exemplare livrate proprietarilor, mai mulîi cu 34,2% față de martie 2011.

 

 

 

 

 

 

 

PORSCHE AG

livrări

Martie

Ian. – Martie

2012

2011

%

2012

2011

%

Global

  12,094

    9,977

   21.2

   30,553

   26,562

    15.0

Europa

5,214

4,021

29.7

11,105

9,433

17.7

Germania

1,632

1,413

15.5

3,870

3,479

11.2

America

2,850

3,057

-6.8

8,336

8,187

1.8

SUA

2,460

2,588

-4.9

7,159

7,007

2.2

Asia-Pacific

4,030

2,899

39.0

11,112

8,942

24.3

China

2,572

1,575

63.3

7,121

5,148

38.3