Deşi construieşte unele dintre cele mai râvnite supercaruri ale erei moderne, Aston Martin dă semne de slăbiciune pentru prima dată de la plecarea de sub tutela Ford. Potrivit unor publicaţii economice europene, deţinătorii celui mai mare pachet de acţiuni în cadrul constructorului britanic, consorţiul Investment Dar Company, doresc să renunţe la întreaga participaţie.

Compania din Kuweit deţine 64% din Aston Martin şi controlează, practic, destinul producătorului de supercaruri din Regatul Unit. Investment Dar Company cere 800 de milioane de dolari, aproximativ 630 de milioane de euro, pentru partea sa de acţiuni. Deşi pare o sumă considerabilă, raportându-ne la climatul economic european destul de tulbure, pretenţiile companiei orientale nu sunt exagerate. Ba mai mult, suma percepută este identică cu cea plătită de Investment Dar în 2007, atunci când a cumpărat Aston Martin de la Ford.

Motivul pentru care se doreşte renunţarea la cele 64 de procente este unul extrem de simplu: Investment Dar are nevoie de 4,9 miliarde de dolari pentru a se putea reorganiza după o tranzacţie eşuată în 2009. Tocmai de aceea preţul pretins este identic cu cel achitat în 2007.

Potrivit unor surse neoficiale, mai multe grupuri auto s-au arătat deja interesate de soarta celui care produce modele ca Vantage, Cygnet, Rapide, DB9 şi Vanquish. Indienii de la Mahindra & Mahindra sunt pe listă şi par a duce deja un duel ascuns cu japonezii de la Toyota. Cel mai mare producător de automobile din lume a angajat în urmă cu două luni chiar şi o firmă de audit pentru a studia cu atenţie situaţia financiară a celor de la Aston Martin.