Principalii concurenţi ai lui Evoque sunt BMW X1 şi Audi Q3 dar aceste modele se bat exclusiv cu versiunea în cinci uşi. Modelul Coupe, testat de noi aici, nu are momentan concurent. De aceea, Evoque Coupe va deveni o maşină cult a lumii auto, un fel de MINI al lumii SUV-urilor compacte. Un iPhone în lumea maşinilor 4×4. O maşină care merită toate premiile de design din lume. Nimic nu va mai arăta vreodată astfel, nimic nu va mai avea un succes atât de mare. Fără concurenţă directă, Evoque Coupe este o maşină care va aduce enorm de multe beneficii capitalului de imagine al mărcii şi cu siguranţă va fi cumpărat de oameni cu personalitate puternică, oameni pentru care designul vine pe primul plan. Întrebarea este acum dacă RR a reuşit cumva să construiască o maşină care să fie şi să funcţioneze la fel de spectaculos precum arată. Ideal ar fi ca preţul mare pe care îl plăteşti în final pentru o versiune echipată să fie justificat deplin nu doar de design.

Versiunile în trei uşi nu trebuie privite ca fiind maşini total lipsite de ergonomie. Deşi formele pătrăţoase ale exteriorului dau impresia unui interior mic, adevărul este altul. Spaţiul interior este mai mult decât satisfăcător, atât pentru pasagerii din faţă cât şi pentru cei din spate. La 1.82 metri înălţime ai loc suficient la cap, umeri şi genunchi, dacă ocupantul locului din faţa ta nu exagerează cu mutatul scaunului spre înapoi. Un mic inconvenient pentru pasagerii din spate este accesul în maşină.

Dacă portierele ar fi fost decupate mai generos, situaţia ar fi fost alta. În versiunile de top, scaunele faţă au comandă electrică pentru a culisa înainte şi înapoi dar acest lucru nu ajută foarte mult pentru că oricum spaţiul de acces este prea îngust. Portbagajul este deosebit de generos, el are în standard 550 de litri care pot creşte după rabatarea banchetei la 1.350 de litri. Accesul la portbagaj este o altă problemă datorată formei, hayon-ul este mic şi nu se deschide foarte sus. Aceeaşi persoană de 1.82 metri înălţime care are mult loc în spate, va da cu capul în hayon când încarcă portbagajul.

Pentru că tot am menţionat de versiuni, pe lângă faptul că este disponibil în două versiuni de carsoerie, Evoque poate avea un interior orientat către confort sau unul foarte sportiv, în funcţie de echiparea aleasă. Sfatul meu ar fi să NU alegeţi echipările Dynamic şi Dynamic Plus deoarece ele vin cu scaunele faţă tip-scoică, probabil cele mai sportive scaune montate vreodată pe un Range Rover. Ele arată senzaţional, au o susţinere bună pentru tot corpul dar în ciuda reglajelor electrice sunt prea tari şi parcă un Range Rover ar trebui să fie confortabil în primul şi în primul rând. În plus, mai apare o problemă. Pentru că toţi clienţii Land Rover vor o poziţie de conducere înaltă, aceasta a fost păstrată drept ingredient şi pentru Evoque. Scaunele super-sport cu poziţie de conducere LR nu prea funcţionează, sunt şanse să apară dureri de spate sau disconfort după parcurgerea de distanţe lungi. Slavă Domnului că există echiparea Prestige cu scaune-fotolii.

intra in contul tau

Email

Parola

»

Ai uitat parola?

NU AI CONT?
Inregistreaza-te

Dureaza doar 5 minute

Top masini noi

Ford Focus

Pret de start

19,000€

Chrysler 300C

Pret de start

30,000€

Infiniti FX35

Pret de start

55,000€

Subaru Forester

Pret de start

25,000€

toate anunturile masini noi

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Newsletter

Afla primul despre cele mai noi si avantajoase oferte!

 
 

Concurs: inregistreaza-te, voteaza masina care iti place cel mai mult si castigi

Chevrolet Cruze

Citroen C4

Ford Focus

Mazda 3

Opel Astra

Peugeot 308

Renault Megane

Seat Leon

Toyota AURIS

Volkswagen GOLF

Invita-ti prietenii in competitie si mareste-ti sansele de castig. Masina favorita poate fi a ta!

new Carousel($(‘contest_cars’), $(‘contest_cars’).select(‘.slide’), $(‘nav_btn’).select(‘a’), {
duration: 0.3,
wheel: false
});

AUTOBIS.ro

  • Deschide un cont nou
  • Intra in contul tau
  • Publica o licitatie
  • Cum functioneaza licitatiile online Autobis?
  • Conditii obligatorii de participare
  • Modalitati de finantare si plata
  • Intrebari frecvente
  • Creeaza-ti o alerta pe email
  • Contacteaza echipa AUTOBIS.ro
  • Alfa Romeo

  • Audi

  • Bentley

  • BMW

  • Cadillac

  • Chevrolet

  • Chrysler

  • Citroen

  • Corvette

  • Dacia

  • Dodge

  • Ferrari

  • Fiat

  • Ford

  • Great Wall

  • Honda

  • Hyundai

  • Infiniti

  • Jaguar

  • Jeep

  • Kia

  • Lancia

  • Land Rover

  • Lexus

  • Lotus

  • Maserati

  • Mazda

  • Mercedes

  • Mini

  • Mitsubishi

  • Nissan

  • Opel

  • Peugeot

  • Porsche

  • Renault

  • Rolls-Royce

  • Saab

  • Seat

  • Skoda

  • Smart

  • SsangYong

  • Subaru

  • Suzuki

  • Toyota

  • Volkswagen

  • Volvo

Copyright © AUTOBIS 2011 – 2012

AUTOBIS, proprietate a VIANEO Networks, este primul site de anunturi auto din lume care foloseste sistemul de licitatii online cu pret descrescator. Pe autobis.ro gasiti anunturi de masini noi si masini de ocazie disponibile in stocurile concesionarilor oficiali. Oferta de pe autobis.ro include toate marcile de autoturisme comercializate pe teritoriul Romaniei. Vehiculele de ocazie propuse pe autobis.ro nu sunt mai vechi de 6 ani si au o garantie de minim un an. Daca doriti sa faceti o afacere buna si in siguranta prin cumpararea unei masini, autobis.ro va propune masini vandute exclusiv de concesionarii oficiali, singurii care pot garanta provenienta, starea masinii si kilometri reali.